Sabtu, 01 Februari 2014

BENİM AİLEM

Belajar bikin Paragraf sederhana nih critanya.. :D
ini dia tentang "Keluargaku"

Benim evimde sekiz kişi var, babam, annem, ben, ve beş kız kardeşim vardır. Babamın adı Sudiharto. O yakısıklı ve uzun boylu bir adamdır. O polis değil, güvenlik görevlisidirAnnemin adı İstıanah. O çok güzel ve iyi bir anne. O ev hanımıdır.

Benim bir ablam var. Onun adı arifati. O evli değil, bekar. O sms fınance’de çalısıyor, O işçidir.

Benim dört kız kardeşim var. Onların adı Lia, Dina, Ela ve Sita.
Lia lisede üçünçü sınıfta okuyor. O çok meşgul bir kız. O okulda çok faaliyetleri vardır.
Dina ortaokulda üçünçü sınıfta okuyor. O çok mutlu taekwondo oldu.
Ela ortaokulda birinci sınıfta okuyor. O iyi bir Müslüman olmak istiyor. O çok kadınsı bir kızdır.
Sita ilkokulda dördüncü sınıfta okuyor. O çok neşeli ve şımarık bir kızdır.
kız kardeşlerim çok güzel ve komik .

Benim adım Dwi. Ben ikinci çocuk. Ben Diponegoro universitesinde okuyorum, dördüncü sınıfta. Ben Türkçe oğrenmeyi seviyorum.

Ben ailemi çok seviyorum <3

Kalau ada yang salah, tolong dibetulin ya. maklum, namanya juga belajar. :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar